duminică, 7 mai 2017

BUNA DIMINEATA,DUMINICA !

                                   
HRISTOS A INVIAT !
Buna dimineata si iata ca ma tin de promisiune… 😀
Sunt prezenta in Cafenea,am adus cafeaua,e fierbinte sa stiti… 😕 ,am ocupat loc pe teresa ,stau intr-un fotoliu ,dar sunt infofolita rau,precum intr-o dimineata de iarna..e rece, e bine,rasare soarele… 😛 ma incalzeste focul… si cafeaua tinuta in maini..
Astazi,dimineata mea ar fi trebuit sa fie doar o rugaciune, dar e si cu o cafea alaturi si un gand,un zambet si flori pentru voi…trimis catre fiecare…! Parca e ceva mai mult..e dor, e vis si speranta de mai bine,de mai mult,parca astept ceva… poate ca voi primi ce-mi doresc !???
Oare merit ???
Astept si vom vedea!

Dimineața mea e cafea. Deschid fereastra să respir anotimpuri,aer curat,imbalsamat ,sperante si vise…
Sa fiti iubite,i si binecuvantate,(i) !
Nici chiar în fiecare zi se petrec toate asa, căci mai am și eu dimineți ciudate 😛 sa stiti !
Duminica placuta cu ganduri pozitive !
 Image